Post by rielasavisuc on Mar 1, 2022 10:24:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tanki Online - PvP tank shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tanki Online - PvP tank shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Tanki Online - PvP tank shooter 2022 version ▞▞▞
Vanha flash-versio oli paljon parempi. Pelaan tätä vuoden 2012 peliä kuin olisin vanha tankkeri ja uudet päivitykset tuhosivat sen. Peli tiedän, että en pelaa tankilla enää BC uusista päivityksistä ja kaikki tankit näyttävät samalta plus tankkikolikot ja uudet rungot ja uudet turnetit pilasivat pelin. Toivon, että tanki oli kuin vanha versio vuonna 2018, toivottavasti teet uuden version ja pelaajat
En pysty päivittämään peliä senkään jälkeen, kun olen käynnistänyt Google Playn uudelleen?
Tämän pelin oli määrä epäonnistua jo kauan sitten, kun he päättivät lisätä myymälän antaakseen ihmisille etua maksamalla oikeaa rahaa. On syy, miksi fortniten kaltaiset pelit menestyvät niin hyvin, koska ne ovat puhtaasti taitopohjaisia, ja jokainen niihin käyttämäsi raha menee kosmetiikkaan. Olen katsonut tämän pelin nousevan ja laskevan, olen pelannut vuodesta 2011, lopetin vuonna 2016. Silloinkin se oli parempi. On todella järjetöntä, kuinka huono p2w on nyt. Pienet, jotka vielä pelaavat, kiistävät, että heitä huijataan.
Bubble Shooter פאזל dtbd
Olen pelannut TankiOnlinea yläasteesta asti vuonna 2015, ja se oli MAHTAVAA, mutta mobiilisovelluksessa peli ei seuraa tornin liikettä, kun palvelimet potkivat ei-aktiivisia pelaajia, ja minä ja ystäväni olemme kaikki gauss/ akselin verkkovirta (snipers), joten tämä on meille todellinen tuska. Voisitko korjata tämän, jotta emme joutuisi potkimaan siitä, että olemme täydellisessä paikassa ampuaksemme panssarivaunuja, jotka eivät epäile meitä?
En tiedä miksi päivitys ei näy Play kaupassa, korjaa se, kaipaan sitä todella vain muutaman tunnin ja kaipaan sitä, jatka samaan malliin
Hei Tanki, voimmeko ensi kerralla esitellä uusia ominaisuuksia ja päivityksiä samaan aikaan, kun minulla on ollut sama uudestaan ja uudestaan, kun viimeisin päivitys 15. lokakuuta päivitin ja pelasin nyt ampiainen HD on täällä ja kun astun sisään, se kertoo minulle jatkuvasti päivittääkseni ja olen jo päivitetyssä versiossa ja kun napsautan sitä, se tuo minut tänne GP-kauppaan ja se kertoo minulle vain, että voin joko pelata tai poistaa, lähetän sinulle instassa ei vastausta sinulta koko päivän jeez
Rakastan sitä tosiasiaa, että pc/mobiili on sama korkealaatuinen peli ja tilit toimivat molempien kanssa!!!!
Hieno peli, mutta voitko kertoa chat- ja taistelumodeille ja katsojille, että he aloittavat työnsä, tee tankoineista helpompi saada. Sain juuri pelikiellon tililläni Autistic_Dog. Yritin kaikkeni saadakseni sen takaisin, mutta ei siltikään toiminut.Korjaa viat mobiililaitteissa ja PC:ssä, vannon, haluamme tämän olevan helpompaa meille ja sinulle. Ja voitko tehdä tankoineista helpompia saada? Minulla ei ole pankkitiliä tätä varten, olen vasta 12, joten korjaa tämä ja siunaan sinua
kiinteä kamera olisi hyvä vaihtoehto.
En voi päivittää tankia verkossa, auttakaa jos korjaat virheeni, annan arvosanaksi 4 tähteä, mutta virhe on, että päivitystä ei ole saatavilla Google Play Kaupasta
Hyvä peli
Tanki Online - PvP tank shooter Arked axf
Toivon, että tämä olisi yhtä hyvä kuin verkkoversio, mutta se ei ole. Bluetooth-näppäimistöyhteensopivuutta ei ole ja toivon, että voisin pelata sitä ilman, että pelaaja näkisi liikkuvani tornia nopeammin, ihmiset tankissa, ainakin laittaisin sen pois päältä...
Pidän tästä pelistä. Tämä peli koostuu monista eri tiloista, jotta pelaajat voivat nauttia ja parasta tässä pelissä ovat tankkien muutokset, jotka lisäävät pelaajien välistä kilpailua ja pelaajat saavat laajan valikoiman mahdollisuuksia valita tankkinsa. Tässä pelissä on parhaat ja helpot ohjaimet. Joitakin ongelmia on ratkaistava, kuten gauss-tornissa ei ole muutoksia ja säiliöiden päivittäminen vie paljon aikaa.
Joo, käytän dataverkkoa pelata tätä ja wot sen vastaa nopeasti ja minun PC myös, mutta pelaan vain XOX täällä aina odotan tunnin enkä voi edes pelata. Uudelleensyntyessä aina 12 sekuntia ennen sen päättymistä. Joten annan sille vain 2 🌟.
Paras peli koskaan.....ole hyvä ja tuo esiin chat-järjestelmä ja myös mahdollisuus liittyä suoraan ammattilaistaisteluihin..... Se on kaikki mitä haluan...
Liikaa päivityksiä, ei bugien korjaamiseksi, vaan pelin kriittisten parametrien muuttamisen jatkamiseksi, mikä suosii pelaajia, jotka käyttävät tarvikkeita tai käyttävät oikeaa rahaa, ennen kuin se oli ILMAISEKSI!!!. Esimerkki: Isidan itsekorjausominaisuuden poistaminen on yksi huono muutos. Siitä lähtien Tankionline on lisännyt 1,4 miljoonaa pelaajaa verkossa nykyiseen noin 3800:aan. Tämä kasvaa tilapäisesti noin 12500:een muutaman päivän aikana MYYNNISSÄ ja alennuksissa. Mutta taas tämä olisi VAIN väliaikaista!!
Päivitys ei näy sovelluskaupassa.
Rakastunut tähän peliin useiden vuosien ajan yli 5 vuotta, aloin yleensä käydä verkkokahvilassa vain pelatakseni tätä peliä, olen tehnyt tätä vuoden, mutta kun mobiiliversio julkaistiin, olen niin innoissani, mutta se ei toimi kunnolla mobiilissa phns, joten lopetin sen pelaamisen, mutta rakkaus ei unohda. Haluamme, että tämä peli paranee matkapuhelimissa, joten pelaamme sitä heti, kun olen koukussa siihen
Rehellisesti sanottuna nautin pelin pelaamisesta, mutta minulla on 1 ongelma sen kanssa. Tornin siirtäminen on erittäin vaikeaa, minulle olisi helpompi olla vain 2 nappia tornin liikuttamiseen. Muutenkin nautin pelistä. Vielä yksi asia, en pidä siitä, että se näyttää minulle ostaa sarjat. Mielestäni PC-versiolla on parempi tapa mainostaa.
NYC-peli, mutta heidän pitäisi pudottaa kultalaatikoita monta kertaa ottelussa
Ei mahdollisuutta päivittää peliä Ultra-viikonlopuksi 😔
Nostalgista alkaa pelaamaan parin vuoden tauon jälkeen uudestaa eikä tää ookkaa puhelimel nii vaikeeta ku luulin 👌
Tosi hyvä! Mutta kannattaa eka pelaa tietokoneella tätä, se on ilmanen ja niin pääsee googlen kautta.
En koskaan sano, että peli on huono, mutta et voi tehdä niin paljon ilman rahaa, voit tehdä mainoksia säiliökolikoista, kuten 30 sekunnin mainokset 10 tankkikolikoille, joiden jäähtyminen on 1 tunti, se saattaa auttaa kehittäjän maksua ja myös palvelinta hinta, joten normaali pelaaja voi näyttää taitonsa ilman kuluja ja myös voittosi
Miksi välttelen tämän pelin pelaamista ja nautin sen sijaan MyTanksin pelaamisesta: missä on näkyvä muutos jokaisen torneissani ja rungossani tekemässäni päivityksessä, missä ne ovat? Kaikki alkaa ikään kuin lopettaisin pelin kaikilla päivityksillä, mutta arvaa mitä, olet väärässä, sillä näin aloitat pelin ja sinun on päivitettävä 7 kakkatasoa, joten et näe näkyviä muutoksia kaikki kun päivität. tämä pitäisi ratkaista, koska pelimotivaatio tulee visuaalisen kehityksen näkemisestä.
Hei! Viestintä arvostelujen kautta on vaikeaa. Tein aiemmin katsauksen, jossa kerroin hallintaan ja änkytykseen liittyviä ongelmia. Vastasit, että minun piti pienentää grafiikkaa. No, grafiikka-asetukset olivat jo alhaisimmillani. En vieläkään tiedä miksi se pätkii. Pls korjaa se. Sitä ei tullut aiemmissa päivityksissä, kun viimeksi pelasin kuukausia sitten
Hyvä peli mutta tiimissä kaikki on ihan huonoja ja välillä heittää pelistä pois.
Tanki Online - PvP tank shooter არკადული lya
Tosi hyvä peli mutta bugaa sitten
Kirjoitin jokin aika sitten arvostelun säätimien parantamisesta, ja ne näyttävät nyt paljon paremmilta, joten se on hienoa. Mielestäni grafiikka voisi olla hieman parempi ja kultalaatikot putoavat aikaisin. Minulla ei ole aikaa löytää se, pidennä kultalaatikon pudotusaikaa. Peli toimii erittäin sujuvasti, mutta mobiilitankissa näyttää olevan pieni viive verrattuna tietokoneeseen. Peli on hauska, mutta voittaminen on erittäin kannattavaa, eivätkä kehittäjät edes yritä piilottaa sitä. Joten ole valmis tuhoutumaan, jos et ole kiinnostunut saamaan lompakon ulos.4/5
Se on hyvä todiste konseptista, mutta vaatii jonkin verran työtä hallintaan. toimii erittäin sujuvasti, jopa niin nihkeässä laitteessa kuin minulla. säätimet voisivat olla vähemmän herkkiä, ja akselin suuntaus ei ole paras. Minun on jatkuvasti pyyhkäistävä mihin tahansa suuntaan kohdistaakseni, ja se menee ohi puolet ajasta. todella hauskaa, paitsi säätimet. kannattaa odottaa. hyvää työtä, kehittäjät!
Танки Онлайн – PVP шутер про танки Arcade elgi
Joooooo
Hei rakas lukija. En ymmärrä, miksi tämä peli on niin paljon alhainen RAITING, tätä peliä MOBA sovelluksia ja web pelikokemusta on yksi parhaista ... hämmästyttävän uskomaton cool grafiikkaa 👏. Liittyä yhteisöön ja pelata ihmisiä ympäri maailmaa. Mutta on olemassa joitakin virheitä, jotka täytyy korjata varten invvite enemmän ihmisiä liittymään Tanki osapuolelle. Suosittelen tekemään pelistä enemmän mukavia ääniä. DuckDuck.ge
Suosikkipelini mitä pelata. Se pyytää päivitystä, mutta tarkistan, mutta päivitystä ei ole. Yritin käynnistää Google Playn uudelleen kuten sanottiin, mutta silti mikään ei poistanut sovellusta, ei mitään. Ole hyvä ja auta, minun täytyy todella pelata.
Танки Онлайн – PVP шутер про танки ஆர்கேட் dkn
Peli teki vaikutuksen, mutta peli tarvitsee vakavia parannuksia ohjausjärjestelmään. Ymmärrän, että peli on juuri alkanut, mutta tässä on ehdotukseni, jotka tekisivät pelitapahtumasta paremman: 1)Säiliön pitäisi liikkua suhteessa senhetkiseen sijaintiinsa tai liikeohjainsauvaa ei pitäisi korjata. 2) Tornin pyörittämiseen ja ampumiseen pitäisi olla yksi yhdistetty työkalu/joystick-tyyppinen juttu, jotta 2 peukaloa riittää tankin hallintaan.3) Autotallin painikkeet eivät toisinaan toimi
Rakastan tankia....pelannut vuodesta 014 ja minulla on 2 tiliä... eversti ja everstiluutnantti...mutta mobiiliversio ei ole kovin hyvä pelaamisen kannalta....... milloin kääntää näytössä on viive turrentissa, mikä on todella tärkeää.......jos pelaat tätä ensimmäistä kertaa...suosittelen, että pelaat PC:llä, se on ilmaista ja paljon parempi... ..rakastan XOX-peliä, joka saa minut odottamaan, en odottanut sitä 😂😂..... mutta toivon heidän paranevan ja kasvavan
Se VOI olla PAREMPI, mutta paitsi kaksi ongelmaa, sinun on korjattava ääni ja sovitus, koska joka kerta kun näyttää siltä, että ottelu on alkamassa ja aikaa on jäljellä 1 sekunti, se jäätyy ja olisin odottaa pidempään sen latautumista tai minun on käynnistettävä koko sovellus uudelleen. Minulla on nokia ja se on rakennettu videopeleihin, mutta siinä vaiheessa, että tunnen itseni tietoiseksi siitä, mitä sovelluksia laitan puhelimeeni, minulla ei ole Tankia olla yksi niistä.
Muistan, kun kuulin tästä pelistä ensimmäistä kertaa ystävältäni 3. luokalla... Hieno peli, mutta mobiiliohjaimet ovat haastavia.
Päällä
niin hauskaa varsinkin kun goldbox putoaa